Правильний тюнінг позашляховика для полювання та риболовлі.
Користуючись своїм досвідом з подолання бездоріжжя, і тюнінг позашляховиків різної складності, хочу запропонувати кілька порад для легкої і простої споруди позашляховика Вашої мрії.
 
Потрібно вирішити для себе, для яких цілей Ви будуватимете позашляховик. Є багато варіантів будівництва позашляховиків, це підготовка позашляховика для полювання чи риболовлі.
 
Рибалка, це хобі яке підкорило мільйони людей, щоб підготувати позашляховик для цієї мети, Вам не знадобиться багато коштів і часу. Адже що найголовніше для рибалки?, Для рибалки головне безперешкодно дістатися місця риболовлі, і також без проблем виїхати на дороги загального користування.
 
Зверніть увагу, що ця порада підходить для модернізації абсолютно будь-якого позашляховика, будь це Ніва, або Уаз, або навіть найновіша і "модна" Тойота Ленд Крузер.
 
Перше, що Вам знадобиться, це купити для Вашого улюбленця позашляхові шини. Для цього рекомендую придбати так звані АТ-шні шини. Ви запитаєте чому саме шини АТ, ці шини призначені 50/50% для використання як по легкому бездоріжжю, так і по звичайних дорогах, адже позашляховик більше часу проводитиме на асфальтованих дорогах, Вам ні до чого зубасті і галасливі шини, а АТ -шкі добре поводяться на асфальті, вони не гудуть, важать не багато, і чудово балансуються що немало важливо для комфортного пересування. Також ці шини не призводять до перевитрати палива в автомобілі. Купувати шини потрібно або у розмірі рекомендованим виробником, або максимум на дюйм (2.54 см) більше.
 
Друге, це встановлення електричної лебідки на Ваш позашляховик. Лебідка витягне ваш автомобіль з будь-якої неприємності. Встановлювати можна не дорогу але якісну лебідку, виробник принципового значення не має, головне щоб лебідка легко обслуговувалась і можна було купити до неї запчастини. Все інше не дуже важливо. Розраховувати тягове зусилля лебедки потрібно за простою формулою, маса Вашого автомобіля помножена на коефіцієнт 1,5, тобто якщо Ваш автомобіль важить 2 тонни, 2000*1.5 виходить вам потрібна лебідка з тяговим зусиллям 3 тонни. Як ми знаємо, запас зайвим не буває, і можна встановити лебідку з великим тяговим зусиллям, але, як показує практика, це буде зайвим.
 
Також під час підготовки позашляховика, рекомендую встановити шноркель. Шноркель збереже ваш двигун від гідро удару при подоланні водних перешкод, повітряний фільтр прослужить довше, і за меншого влучення пилу та бруду.
 
І так підіб'ємо підсумок, скільки приблизно Вам обійдеться підготовка позашляховика для риболовлі - перше це шини, все залежить від розміру та виробника, невеликого розміру шини АТ коштуватимуть від 150 до 200 $ за колесо, більшого розміру відповідно від 200 до 270 $. Друге лебідка, ціна від 500 до 1100 $, ціна залежить від виробника та тягового зусилля лебідки. Третє це шноркель, ціна від 300 до 600 $.
 
Тепер не багато реклами, всі ці аксесуари можна підібрати та купити у нас на сайті, а наші консультанти дадуть Вам кваліфіковану консультацію.
 
Наступна тема для розгляду – це підготовка позашляховика для полювання.
 
Мисливці люди "гарячі", знаю по собі, і в гонитві за здобиччю можуть, не помічаючи перешкод заїхати в такі нетрі, що вибратися з них буде не легко, та й за неправильної споруди позашляховика застрягти в першому ж болоті теж можна. Отже підготувати позашляховик потрібно краще.
 
Як і для риболовлі не відокремленими аксесуарами є лебідка і шноркель, а від шини потрібно підібрати зубастіші, так звані МТ шні шини. Так само шини повинні бути більшими за рекомендований виробником розміри для збільшення кліренсу позашляховика.
 
Для встановлення коліс більшого розміру необхідно зробити ліфт позашляховика.
 
Бувають два варіанти ліфта автомобіля, перший це найпростіший і найдешевший - БОДІ ЛІФТ, його вартість варіюється в межах 250-300 $. Цей варіант підходить тільки для рамних позашляховиків, тому що при такому ліфті піднімається кузов позашляховика над рамою. Це більш ефективний спосіб, тому що дозволяє тільки встановити на автомобіль колеса більшого розміру, і більше нічого, іноді цього буває достатньо, іноді ні, все залежить від експлуатації автомобіля. Рекомендую піднімати кузов не більше ніж на 5 см.
 
Другий спосіб це ліфт підвіски, даний тюнінг найефективніший спосіб для покращення прохідності позашляховика так як ліфт підвіски дає можливість для встановлення коліс більшого розміру та збільшує хід підвіски. Також всі підвіски для ліфта позашляховика витриваліші і розраховані на експлуатацію в складних умовах.
 
Наступний девайс що я би рекомендував встановити на автомобіль це силове обважування. Силове обваження, це залізні бампера, підніжки, багажник. Для чого це все потрібно????, При пересуванні по лісі це дуже потрібні аксесуари, так як при зіткненні з перешкодою (деревом, камінням та іншим) силове обваження забезпечить безпеку вашого автомобіля і відповідно вашу безпеку. Придбати силові аксесуари я рекомендував би виробництва Австралійських фірм, таких як. ARB i IronMan 4x4, Австралійці знаються на будівництві обважування для позашляховиків, так до речі, цю всю продукцію можна замовити у нас на сайті.
 
Ну і останній штрих – це додаткове світло. Полюють в основному в темну пору доби, і не маловажним фактором безперешкодного подолання шляху буде освітлення. Додаткова оптика це справа кожного, це буде додаткові фари робочого світла або далекого, вирішувати вам. На сьогоднішній день вибір величезний – це і Wesem, і ProComp, Ironman 4x4, і багато інших виробників.
 
Ось здається основні ситуації вашого позашляховика для збільшення прохідності. Сподіваюся що мої поради та рекомендації хоч трохи вам допоможуть у спорудженні автомобіля. У наступних темах я постараюся докладніше розповісти про будівництво позашляховика для експедицій та трофі змагань.