Порівняння, оцінка надійності та працездатності, автомобільних хабів різних виробників.
Шановні власники повно приводних автомобілів. Перед кожним із нас рано чи пізно стане питання про купівлю колісних хабів (муфта вільного ходу).
 
Хочу запропонувати Вам невеликий, короткий огляд щодо вибору, якості та надійності колісних хабів, заснованого на багаторічній реалізації даного продукту та використанні.
 
Для порівняння візьмемо хаби виробництва Бразилії AVM, хоча ці хаби вже 2 роки як не виробляються в Бразилії, а в Китаї, але в народі вони все одно називаються Бразильськими (про це пізніше), кілька відомих виробників США - Rugged Ridge, Warn, Mile Marker , Super Winch, та виробництва України, та можете собі уявити, що є й такі. Хаби китайського виробництва розглядати не будимо, зі зрозумілих причин.
 
А тепер трохи реклами, всі вище перераховані хаби, Ви можете придбати у нас.
 
Тож почнемо.
 
Почнемо, мабуть, з найпопулярніших хабів в Україні та Росії це колісні хаби AVM (АВМ). Представлено, що даний продукт вироблений в Бразилії, колись давно це так і було, хаби вироблялися в Бразилії, були хорошої якості, але тепер вони виробляються в Китаї можливу якість і контролює Бразильська компанія, але за останніми відгуками клієнтів щодо якості та надійності, є сильні сумніви. АВМ все-таки виробляють у Бразилії, але Бразильські хаби з якихось причин не потрапляють на наш ринок і нам доводиться завозити АМВ зі США, так хаби дійсно Бразильські і їх можна порівняти з деякими моделями фірми Super Winch.
 
Відразу хочу сказати, що читачі не подумали б поганого про АВМ, що дані хаби не є поганими або зовсім не якісними, є за і проти яких ми зараз розглянемо.
 
І так плюси
1. Це, мабуть, те, що виробляються на багато позашляховиків, наприклад, з усіх виробників на позашляховик УАЗ хаби виробляють AVM, Україна, Росія та Китай. Якщо розглядати за якістю, то на перше місце я б усе-таки поставив АВМ, на друге хаби вироблені в Україні, потім російські оригінальні хаби ну і Китай, хоча про Китай краще просто забути.
 
2. Це, …………………………. ну навіть не знаю, напевно, простота в установці, хоча цей пункт підходить для всіх хабів, що випускаються.
 
Ось мабуть і всі плюси цих колісних муфт, тепер про мінуси.
1. Це матеріал, з якого виготовлені хаби АВМ - силумін, метал незрозумілого походження, пластмаса, та й трохи металу, забув про це написати в плюсах.
2. Герметичність продукту залишає бажати кращого, через пластмасову кришку постійно потрапляє вода і болото, і страждає як сам хаб, так і деталі автомобіля (швидке зношування підшипників маточини і тд).
 
3. На кріпильних гвинтах після другого закручування грані просто пропадають, а оскільки хаби доводиться розбирати і мити після кожної покотушки, це не зовсім приємний процес, так, гвинти підходять тільки оригінальні і коштують близько 15 доларів за комплект.
 
 
4. Пластмасова кришечка може загубитися, благо зараз вони з'явилися у продажу та їх можна купити, але як на мене за такі гроші товар має бути належної якості, нагадаю, що в Україні хаби AVM (АВМ) продаються від 210 до 270 доларів за пару.
 
На мій погляд, хаби АВМ встановлювати на позашляховики можна і працюватимуть вони, але я рекомендував використовувати дані хаби на стандартних позашляховиках з невеликими колесами, якщо ж і ставити на 4х4 з великим діаметром коліс і використовувати у важких умовах, краще взяти запасний хаб або запчастини до цих хаб.
 
Наступні хаби - це хаби відомої компанії SUPER WINCH.
 
Цей продукт виробляється у США та Бразилії. Хаби вироблені в США бездоганні, і претензій до цього продукту немає, а ось з хабами виробленими в Бразилії, є деякі дуже маленькі проблеми, так як вони дуже схожі на Авмівські.
 
І так плюси хабів SUPER WINCH.
 
Хаби SUPER WINCH виготовлені з хороших матеріалів, пластмасові деталі відсутні, хороша герметичність, точніше включення, проста установка.
 
Мінус у хабів SUPER WINCH один, і це відноситься тільки до хабів вироблених у Бразилії, і це ті ж болти, як і в хабах АВМ, які кріплять кришку хаба до корпусу, у них так само після частих розбирань хаба зриваються грані. У SUPER WINCH ця проблема менш глобальна, тому що вони герметичні та розбирати їх доводиться лише для заміни мастила та обслуговування, а це максимум один раз на рік.
 
За даними хабам висновок простий, якісні хаби за адекватну ціну, у нас Ви можете купити хаби SUPER WINCH за ціною від 200 до 270 доларів за пару.
 
Розглянемо хаби українського виробника.
 
Що можна сказати, за цим видом хабів, матеріали гідні, це сталеві елементи, герметичність середня, установка не найпростіша, але і не дуже складна, вигляд ну скажімо не самий зручний, хаби громіздкі, щоб включити вимкнути хаб, потрібен спеціальний ключ ( а якщо Ви його забули вдома або втратили в болоті) як би це сказати не найкращий варіант. Надійність так само залишає бажати кращого, тому що виготовлені не на поточному виробництві, а всі деталі робляться в одиночних примірниках, є скарги на ці хаби від клієнтів, але тут так скажу, у самого не ламалися, а з дурню можна і що завгодно зламати. Також не дуже зручно, що ці хаби виготовляють на невелику кількість моделей позашляховиків.
 
Ну і про ціну, на мій погляд, якби ці хаби коштували, ну скажемо 3750 гривень за пару (150 дол.) їх би можна було купувати та встановлювати, а так їхня ціна 2000 гривень, а це 250 доларів, не бачу змила, за такі гроші простіше купити хаби виробництва США або АВМ.
 
І так хаби виробництва США.
 
Хаби виробництва фірм Mile Marker, Rugged Ridge, і Warn будемо розглядати як хаби, вироблені в США, саме в США, а не в КНР для Американських споживачів. Всі хаби даних виробників є дуже якісними, надійними і не мають жодних протипоказань. Їх можна встановлювати як на стандартні позашляховики, так і позашляховики, спеціально підготовлені для подолання жорсткого бездоріжжя. За всю історію продажів, нами, і нашими дилерами, даної продукції, а це більше 7 років, не було не єдиної рекламації по відношенню до хабів виробництва Mile Marker, Rugged Ridge та Warn.
 
Я рекомендую установку даної продукції, так як якість і ціна дуже і дуже прийнятна, у нас можна придбати за ціною від 250 до 300 доларів за пару в залежності від моделі.
 
Ця стаття є рекомендаціями, заснованими на багаторічному досвіді та експлуатації позашляховиків з різними видами хабів. За своїм досвідом скажу, що якщо дбайливо і з головою ставиться до даного девайсу, то їх можна експлуатувати довго та щасливо. Сподіваюся, Ви отримали інформацію, що Вас цікавить, і зможете вибрати саме те, що Вам потрібно, а наші консультанти раді Вам в цьому допоможуть.