Диски для позашляховиків

 

Багато власників позашляховиків намагаються встановити на свої автомобілі легкосплавні моделі колісних дисків, вибір яких у магазинах дуже великий. Основним критерієм, яким відбувається вибір, є дизайн. Однак необхідно керуватися не лише гарним зовнішнім виглядом. За способом виготовлення колісні диски для позашляховиків можуть бути розділені на три основні види: сталеві штамповані, легкосплавні литі та ковані .

Диски сталеві для позашляховиків

 

Є найдешевшими і найпростішими у виробництві. Їх обід прокочується зі сталевої стрічки та приварюється до штампованого сталевого диска. Подібні моделі коліс зазвичай встановлюються на великих заводах автомобілів. Безперечною перевагою таких коліс є можливість виконання редагування, якщо колесо раптом пом'ялося через наїзд на перешкоду, а також те, що ці вироби змінюються, але не ламаються. Недоліками таких коліс є велика маса та низькі показники корозійної стійкості. Крім того, їх зовнішній вигляд, як правило, залишає бажати кращого. В даний час спеціалізовані компанії виробляють диски зі спеціальних сталей, які вигідно виділяються щодо дизайну та мають меншу вагу в порівнянні зі стандартними варіантами, але і вартість трохи вища.

Литі диски для позашляховиків

 

Виготовляються з алюмінієвих чи магнієвих сплавів технологією лиття. Основними їх перевагами є невелика вага (приблизно на 15-30% нижче, ніж у сталевих моделей), високі характеристики міцності та корозійної стійкості. На жаль, поверхня алюмінієвих коліс покривається оксидною плівкою, яка погіршує їхній зовнішній вигляд. Тому литі позашляхові диски обробляються кількома шарами міцного лаку, що відрізняється стійкістю до несприятливих впливів довкілля. Основні недоліки, які мають литі колеса - це висока вартість і неможливість зробити відновлення у випадку, якщо вони були зім'яті після наїзду на перешкоду. Більш того, литий метал не має спрямованої кристалічної структури, внаслідок чого доводиться робити колеса товщі, для забезпечення необхідної механічної міцності.

Ковані диски для позашляховиків

 

виробляються за технологією гарячого штампування з магнієвих та алюмінієвих сплавів. Їх перевагами є невелика вага, високі характеристики міцності та жорсткості, а також дуже високі показники корозійної стійкості. Їм не потрібний додатковий захист поверхні. У разі наїзду на перешкоду коване колесо змінюватиметься, але не руйнуватиметься, і в ньому не утворюватимуться тріщини. Під час кування структура металу виходить волокниста, і під час виготовлення можна задавати необхідний напрямок волокон, завдяки чому виробу надається необхідна міцність. Ковані колеса мають масу в 1,5-2 рази менше, ніж сталеві за тих же розмірів. Основним їхнім недоліком вважається висока вартість. Через особливості виробництва зовнішній вигляд кованих коліс не такий представницький, як литі.

Наша компанія пропонує шини та диски для позашляховиків від провідних виробників за вигідною вартістю. Досвідчені фахівці допоможуть визначитися з вибором так, що куплені вами шини, диски для позашляховиків будуть за призначенням довгі роки. Широкий вибір моделей дозволяє підібрати найбільш підходящий варіант для вашої марки автомобіля.

Диски для позашляховиків

 

Багато власників позашляховиків намагаються встановити на свої автомобілі легкосплавні моделі колісних дисків, вибір яких у магазинах дуже великий. Основним критерієм, яким відбувається вибір, є дизайн. Однак необхідно керуватися не лише гарним зовнішнім виглядом. За способом виготовлення колісні диски для позашляховиків можуть бути розділені на три основні види: сталеві штамповані, легкосплавні литі та ковані .

Диски сталеві для позашляховиків

 

Є найдешевшими і найпростішими у виробництві. Їх обід прокочується зі сталевої стрічки та приварюється до штампованого сталевого диска. Подібні моделі коліс зазвичай встановлюються на великих заводах автомобілів. Безперечною перевагою таких коліс є можливість виконання редагування, якщо колесо раптом пом'ялося через наїзд на перешкоду, а також те, що ці вироби змінюються, але не ламаються. Недоліками таких коліс є велика маса та низькі показники корозійної стійкості. Крім того, їх зовнішній вигляд, як правило, залишає бажати кращого. В даний час спеціалізовані компанії виробляють диски зі спеціальних сталей, які вигідно виділяються щодо дизайну та мають меншу вагу в порівнянні зі стандартними варіантами, але і вартість трохи вища.

Литі диски для позашляховиків

 

Виготовляються з алюмінієвих чи магнієвих сплавів технологією лиття. Основними їх перевагами є невелика вага (приблизно на 15-30% нижче, ніж у сталевих моделей), високі характеристики міцності та корозійної стійкості. На жаль, поверхня алюмінієвих коліс покривається оксидною плівкою, яка погіршує їхній зовнішній вигляд. Тому литі позашляхові диски обробляються кількома шарами міцного лаку, що відрізняється стійкістю до несприятливих впливів довкілля. Основні недоліки, які мають литі колеса - це висока вартість і неможливість зробити відновлення у випадку, якщо вони були зім'яті після наїзду на перешкоду. Більш того, литий метал не має спрямованої кристалічної структури, внаслідок чого доводиться робити колеса товщі, для забезпечення необхідної механічної міцності.

Ковані диски для позашляховиків

 

виробляються за технологією гарячого штампування з магнієвих та алюмінієвих сплавів. Їх перевагами є невелика вага, високі характеристики міцності та жорсткості, а також дуже високі показники корозійної стійкості. Їм не потрібний додатковий захист поверхні. У разі наїзду на перешкоду коване колесо змінюватиметься, але не руйнуватиметься, і в ньому не утворюватимуться тріщини. Під час кування структура металу виходить волокниста, і під час виготовлення можна задавати необхідний напрямок волокон, завдяки чому виробу надається необхідна міцність. Ковані колеса мають масу в 1,5-2 рази менше, ніж сталеві за тих же розмірів. Основним їхнім недоліком вважається висока вартість. Через особливості виробництва зовнішній вигляд кованих коліс не такий представницький, як литі.

 

Наша компанія пропонує шини та диски для позашляховиків від провідних виробників за вигідною вартістю. Досвідчені фахівці допоможуть визначитися з вибором так, що куплені вами шини, диски для позашляховиків будуть за призначенням довгі роки. Широкий вибір моделей дозволяє підібрати найбільш підходящий варіант для вашої марки автомобіля.

УАЗ (UAZ) UAZ Hunter UAZ Patriot AUDI Ауді Q5 BMW BMW X5 після 2002 року DAIHATSU Scat 'F' Series ) Rocky (F77, F87) Feroza (CX12, F300) Rocky (F73, F78, F85, F98; SE/SX) Terios (J100G) FORD Ford Raider JC 1990-1995 року Ford Ranger / Courier Ford Ranger PJ 20 Ford Ranger Series 2 PХ з 2011 року Ford Maverick – Y60 Ford Maverick – Y60 (Pickup) Ford Explorer – UP Ford Explorer – U.Т. після 2001 року Ford Expedition Wagon 2004-2008 Ford Expedition Wagon 119” Wheelbase c 2008 року Ford F-250 4.2 і 7.3 turbodiesel - перед і зад Ресорний Ford F-250 з 2006 року CHEVROLET Avalanche, Tahoe, Suburban 1500 з 2007 Cadillac Escalade , 109-Series Landrover Range Rover Landrover Defender-90 Series Landrover Defender-110 & 130 Series Landrover Defender-110 & 130 Series, TD4 Puma 2.4 L Landrover Defender-110 & 130 Series, 4" Lift ( +100 mm-1 & 130 Series, 5" Lift ( +125 mm ) Big Articulation Landrover Discovery Series I,II 1991-1999 Landrover Discovery II 1999-2004 Landrover Discovery III-IV 2004- Landrover Freelander MAZDA Mazda 1995 року Mazda Bravo - B2200, B2500, B2600 PickUP Mazda BT-50 PickUP до 2011р Mazda BT-50 PickUP з 2011р Mazda Tribute/Ford Escape - YUO MERCEDES Mercedes G230, G280. Mercedes G55 – з 2005 Mercedes G550 – з 2005 5.6L V8 Mercedes ML320 MITSUBISHI Mitsubishi L300, 11/1986 – 1994, P23, 24 V, W, P35 Mitsubishi L400 Space Gear,