Кількість
|
Вартість
|
||
|
Досконала трикомпонентна конструкція блокованих диференціалів ARB забезпечує високу прохідність позашляховика. Розроблені в 80-х роках, блоковані диференціали ARB безперервно вдосконалюються і зараз є незамінним атрибутом позашляховиків. При включеному блокуванні ARB AIR LOCKER позашляховик без видимих зусиль подолає крутий схил, перетне струмок з мулистим дном, для нього не є перешкодою піщані бархани. Блоковані диференціали ARB встановлені на машинах переможців найпрестижніших міжнародних змагань. Здавалося б, не варто змінювати таку вдалу конструкцію.
Керівник відділу компанії ARB Air Locker Даніель Бонгард протягом десяти років займається конструюванням та вдосконаленням деталей різних моделей диференціалів. Було виявлено, що блоковані диференціали Air Locker при незначних конструктивних відмінностях з іншими блокуваннями ARB поступаються їм надійністю. Богард пояснює, що підвищення надійності – дуже складне конструкторське завдання. Добиваючись підвищення надійності одного вузла блокування, конструктори виявляли, що інший вузол стає менш надійним. Перебравши багато варіантів, співробітники компанії зрозуміли, що подальше підвищення надійності шляхом заміни окремих деталей не дає бажаного ефекту. Тому фахівці дійшли висновку, що можливості удосконалення блокувань ARB із трьох частин вичерпані,
Після піврічної напруженої роботи колективу інженерів компанії, комп'ютерного моделювання та випробувань окремих деталей конструкторами було створено абсолютно нове блокування ARB. Пристрій складається з двох частин, вдалося досягти підвищення надійності шестірні та інших деталей. Даніель Бонгард заявляє, що міцність деталей блокування і вузла загалом зросла не так на 4 - 5%, що було б чудовим результатом, але в 40%. Тобто нові блоковані диференціали ARB, що складаються з двох частин, стали майже в півтора рази надійнішими за трикомпонентні блокування.
Ще 6 місяців пішло на випробування та налагодження нового механізму. Спочатку деталі і механізми перевірялися на вигин, злам, кручення на лабораторних стендах, потім настала черга випробувати блокування в реальних умовах. Позашляховики з новими диференціалами ARB, що блокуються, успішно пройшли випробування на полігонах в умовах бездоріжжя і на дорогах з різним покриттям. Випробувачі спеціально створювали такі умови, в яких старі блокування ARB давно вийшли б із ладу, але поламати нову розробку виявилося не так просто. Результати випробувань перевершили усі очікування. Двокомпонентне блокування ARB виявилося дуже міцним, збільшилася швидкість перемикання пристрою. Нові блоковані диференціали ARB були одразу запущені у виробництво.